FAQ, czyli Wy pytacie, my odpowiadamy :)
Tutaj znajdziecie odpowiedz na najczęściej zadawane pytania. Ze względu na fakt, że jesteśmy dość ‘młodym’ sklepem, tą sekcję rozbudujemy z upływem czasu.
Jeśli nie znajdziecie tutaj odpowiedzi, na nurtujące Was pytania dotyczące zakupów w makalu.pl, śmiało piszcie do nas kontakt@makalu.pl
1. W jakich godzinach jest czynny sklep stacjonarny?
Zapraszamy Was do sklepu stacjonarnego od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00.
2. Czy cały asortyment jest dostępny w sklepie stacjonarnym?
Tak, cały asortyment mamy dla Was dostępny ‘od ręki’. Nawet jeśli produkt, którego szukacie, nie jest akurat na wieszaku, to spokojnie rozgośćcie się na naszej kanapie, a my za chwilę go dla Was przyniesiemy :)
3. Czy mogę zwrócić produkty kupione w sklepie stacjonarnym?
Zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, towary zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotowi. Dlatego dokonując zakupów, prosimy o przemyślane wybory. Oglądajcie, przymierzajcie, aby zapewnić sobie szansę na satysfakcję za zakupów:)