FAQ, czyli Wy pytacie, my odpowiadamy :)


Tutaj znajdziecie odpowiedz na najczęściej zadawane pytania. Ze względu na fakt, że jesteśmy dość ‘młodym’ sklepem, tą sekcję rozbudujemy z upływem czasu.

Jeśli nie znajdziecie tutaj odpowiedzi, na nurtujące Was pytania dotyczące zakupów w makalu.pl, śmiało piszcie do nas kontakt@makalu.pl

1. W jakich godzinach jest czynny sklep stacjonarny?

Zapraszamy Was do sklepu stacjonarnego od poniedziałku do piątku,  od 9:00 do 17:00.

  

2. Czy cały asortyment jest dostępny w sklepie stacjonarnym?

Tak, cały asortyment mamy dla Was dostępny ‘od ręki’. Nawet jeśli produkt, którego szukacie, nie jest akurat na wieszaku, to spokojnie rozgośćcie się na naszej kanapie, a my za chwilę go dla Was przyniesiemy :)

  

3. Czy mogę zwrócić produkty kupione w sklepie stacjonarnym?


Zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, towary zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotowi. Dlatego dokonując zakupów, prosimy o przemyślane wybory. Oglądajcie, przymierzajcie, aby zapewnić sobie szansę na satysfakcję za zakupów:)

Produkt dodany do porównania.

Strona korzysta z plików cookies. Kontynuując wizytę na stronie zgadzasz się na ich użytkowanie. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij TUTAJ